Shazam… στην Apple και χωρίς διαφημίσεις

Το σίριαλ της εξαγοράς του Shazam από την Apple πέρασε από αρκετές δυσκολίες, ενώ χρειάστηκε να πάρει και την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για να οριστικοποιηθεί η σχετική συμφωνία, ύψους $400 εκατομμυρίων. Η έγκριση δόθηκε στις αρχές του μήνα – όπως σας είχαμε ενημερώσει – και η εταιρεία προχώρησε πρόσφατα στην επίσημη ανακοίνωση της εξαγοράς. Θέλοντας να ευχαριστήσει το κοινό της…

…η εταιρεία από το Cupertino επιβεβαίωσε ότι αποσύρει τις διαφημίσεις για όλους τους χρήστες και στις δύο πλατφόρμες. Το Shazam επιτρέπει στους χρήστες να αναγνωρίζουν την μουσική που ακούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα και πλέον έχει ξεπεράσει τα 1 δις downloads – ενώ χρησιμοποιείται από σχεδόν 20 εκατομμύρια χρήστες καθημερινά.

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε την εφαρμογή στη συσκευή σας, ενώ αν διαβάζετε την είδηση μέσω της εφαρμογής μας για το iOS, τότε πατήστε το κουμπί ενεργειών που υπάρχει επάνω και δεξιά και επιλέξτε “Open as Web View“, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε κάποιο από τα πιο πάνω links.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*