Εφαρμογή χωρίς διαφημιστική προβολή… γίνεται;

Έχοντας σαν στόχο να προσφέρουμε στους πελάτες μας ολοκληρωμένα πακέτα υπηρεσιών, είμαστε σε θέση να σχεδιάσουμε και να υποστηρίξουμε μια ολοκληρωμένη καμπάνια στο Facebook, μια διαφημιστική εκστρατεία που θα πολλαπλασιάσει τον αριθμό των εγκαταστάσεων που θα επιτύχει η υλοποίησή μας. Αρκετοί φίλοι μας αναρωτιούνται αν η διαφημιστική προβολή είναι υποχρεωτική και η απάντηση είναι φυσικά καταφατική.

facebook-iphone

Στην περίπτωση των mobile apps η επιλογή του Facebook είναι μονόδρομος, ενώ για τις εταιρείες που έχουν την ανάγκη της γενικότερης προβολής, υπάρχουν και άλλες επιπλέον επιλογές που προέρχονται από τον χώρο των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης. Η ομάδα του nextsmartphone ανέβασε πρόσφατα ένα σχετικό άρθρο και μας ενημερώνει σχετικά με τα παρακάτω:

Η άνοδος των social media κατά την τελευταία δεκαετία έδωσε στις εταιρίες την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες τους με τρόπους που θα ήταν αδιανόητο πριν από 15 χρόνια. Τότε, η δυνατότητα να επικοινωνούν με τα εκατομμύρια των πιθανών πελατών με σχετικά χαμηλό κόστος ήταν το όνειρο κάθε διαφημιστή. Σήμερα, το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν εταιρίες έχει μετατραπεί από πρόβλημα έλλειψης ευκαιριών σε πρόβλημα επιλογής.

Υπάρχουν τόσες πολλές πλατφόρμες εκεί έξω που τα εμπορικά σήματα πρέπει να αποφασίσουν σε ποιες από αυτές θέλουν να επικεντρωθούν. Μερικές εταιρίες προσπαθούν να είναι παντού την ίδια στιγμή (π.χ. η Adidas είναι παρούσα σε 13 διαφορετικές πλατφόρμες), αλλά λίγες από αυτές τις πανταχού παρούσες μάρκες πραγματικά διαπρέπουν σε περισσότερες από ένα ζευγάρι πλατφόρμες.

Μια πρόσφατη μελέτη της L2 αναλύει την παρουσία 382 brand από πολλές κατηγορίες προϊόντων στα κοινωνικά δίκτυα. Οι εταιρίες είναι παρούσες κατά μέσο όρο σε 7,5 πλατφόρμες. Όπως φαίνεται στο διάγραμμα, το Facebook είναι υποχρεωτικό για κάθε εταιρία και η υιοθέτηση των Twitter, YouTube και Instagram είναι σχεδόν καθολική. Πολλές εταιρίες δεν έχουν ακόμα συμμετοχή σε πλατφόρμες της Ασίας, που προσφέρουν τη δυνατότητα να φτάσουν σε εκατομμύρια καταναλωτές από χώρες όπου η πρόσβαση στα δυτικά κοινωνικά δίκτυα είναι περιορισμένη.

Αν θέλετε να υποβάλετε την δική σας άποψη σχετικά με το άρθρο, δεν έχετε παρά να πατήσετε εδώ και να αφήσετε τα σχόλιά σας, ενώ αν διαβάζετε την είδηση μέσω της εφαρμογής μας για το iOS, τότε πατήστε το κουμπί ενεργειών που υπάρχει επάνω και δεξιά και επιλέξτε “Open as Web View” ώστε να μπορείτε να επιλέξετε το πιο πάνω link.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*